Re: Problem z Audio!!(Pomocy)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 14:57:07 MET

W dniu Fri, 3 Dec 2004 13:06:53 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
Adramelech pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>BWF?? Nie znam... To jakaś egzotyka... Nie lepiej już do mpc? Świat nie zna
>lepszego formatu kompresji stratnej audio niż mpc...

No cóż. Takie wymogi we firmie.

>Jak to nie? Jeżeli szansa bezbłednego zgrania płyty jest powalająco wyższa,
>to nie ma co sie zastanawiać... Nie zdarzyło ci sie nigdy że płyta zgrała sie
>z jakimiś błędami? Na EAC to zdarza sie bardzo rzadko.

No właśnie tak to nie.
Nie zawsze to kryterium jest decydujące.

>Jakich??? Komercyjnych? Nie kumam... Chcesz zarobkowo ripować płyty
>audio?;))))))))))

Owszem. Może nie ja osobiście, ale w firmie, w której pracuję częścią
normalnej działalności jest zgrywanie audio z CD.

>Oczywiście nie mam zamiaru namawiać cię na przesiadkę na EAC... Tak długo
>póki zgrywaz płyty na swój własny użytek, i nie udostępniasz tego w necie...

Wręcz przeciwnie. Zgrywamy płyty po to, żeby rozpowszechniać zawartą na
nich muzykę. Ba, powiem więcej, mamy do tego ustawowe prawo :-)

Pozdrawiam

--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Świat się śmieje
|  Kruk@epsilon.eu.org   |