Re: dla obeznanych w temacie ;)

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 18:51:01 MET

Andrea wrote:

> Łukasz Ledóchowski wrote:
> [ciach]
>
> Hmmm, właściwie co masz do Asrocka? Coś konkretnego czy widzimisię?

1. Jest OKRUTNIE WOLNY. Wydajność w trybie Single-Channel jest żałosna,
w Dual-Channel akceptowalna, ale i tak niska. Wydajność Epoxa 8KRA2+ na
KT600 była wyższa, nie mówiąc już o tym Abicie.

2. Przez tydzień z nim walczyłem zanim zniknął problem skakania zużycia
procesora do 100% zaraz po włączeniu Windowsa. Nie, nie piszcie mi o
żadnych wirusach, żadnego nie było. Na WinXP i Win98. Znam osobe która
miała ten sam problem i płyte po prostu oddała (miała dosyć walki). U
mnie ten problem po tygodniu siedzenia w trybie awaryjnym zniknął.

3. 3 lub 4 kości pamięci chodziły tylko na taktowaniu 133MHz - dramat.

4. Taktowanie pamięci - jeżeli na auto to zmienia sie od czasu do czasu
ze 166 na 200 - dziwne.

5. Layout płyty - do kitu - zworki od mnoznika tak ułożone, że przy
włożonym procesorze nie można sie do niech dostać:/

6. Bardzo mało ustawień w biosie - miło by było ustawić sobie timingi
pamięci czy napięcie na pamięciach

Różnica między cena płyty Asrocka (cały czas pisałem o K7V88 na KT880)
a np. Asusa A7V880 lub abitem którego poleciłem jest niewielka i
zdecydowanie warto dopłacić.

--
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#Sempron 2400+@2100MHz | Abit NF7-S2 | Kingston 2x256 PC3200