Re: HP, Acer czy Toshiba?

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 18:34:33 MET

Escorpion wrote:
> Tylko ACER. Ja mialem wczesniej Toshibe. Teraz mam Acer'a i Compaq'a i musze
> stwierdzic, ze Acer jest the best. Stosunek parametrow do ceny jest
> znakomity. W Toshibie placi sie za marke. Za te sama cene Acer oferuje
> znacznie bogatsze wyposazenie. U nas ta firma staje sie coraz
> popularniejsza. W USA jest znana i lubiana od dawna. Daj znac, jaka podjales
> decyzje.

Z drugiej strony ja spotkalem dwa Acery z fabrycznym uszkodzeniem
grafiki. NIe dalo sie na tym pracowac - sprzet nowka ze sklepu.
W USA, gdzie go tak kochaja. Dlatego polecam jednak HP/Cpq/DELL/Toshiba
no i IBM dla zamozniejszych.

PS. Moja proba byla maloliczna, ale 66% zakupionych Acerow mialo wady
fabryczne... (2/3)

WL