Chlodzenie Pentium 200MMX

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 18:06:54 MET

Witam,

Mam taki stary złom na którym bawię się na wszelkie możliwe sposoby.
Całość stoi na płycie FIC PA-2002 z Socket 7. Jest to płyta, którą
wsadzał do swoich komputerow Escom tyle że oryginalnie był tam chyba
jakiś Cyrix. Ja w każdym razie do niedawna miałem tam AMD K5-PR100 z
oryginalnym dla niego chłodzeniem (aluminiowy radiator pokryty
delkatną warstwą miedzi + malutki wentylator na 12V).

Kupiłem P200MMX (wg manuala i wszystkich stron jakie znalazłem jest to
max dla tej płyty). I teraz mam problem, bo na tym samym chłodzeniu po
posmarowaniu rdzenia (wielkości mniej więcej 2 razy takiej jak
współczesne rdzenie AMD) pastą i połorzeniu tego radiatora procesor
się przegrzewa. Z tym małym wentylatorem również, z tym że po dłuższym
czasie. Pomogło dopiero dołorzenie dużego zasilaczowego wentylatora
ułożonego pod radiatorem.

OK. Do rzeczy. Jak były chłodzone takie procesory? Co powinienem do
niego założyć? Oczywiście nie mam zamiaru kupować niczego co kosztuje
nawet 20 zł. Nie ta klasa sprzętu.

Pozdrawiam,

--
AMD Sempron 2400+ | CoolerMaster CP5-8JD1F-0L | ASUS A7V600-X
Elixir 512MB PC3200 | Sapphire R9550 128/128 | NoName BT848