Re: Dziwny problem z myszą

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 17:47:16 MET

Wed, 29 Dec 2004 15:00:47 +0100, na pl.comp.pecet, pw napisał(a):

> W trakcie pracy na kompie zaczyna mi czasami wariować mysz - kursor sam
> "lata" bardzo szybko i klika, najczęsciej w rogach ekranu. Muszę wtedy
> odczekać aż się uspokoi, czasami zamyka mi programy. W ustawieniach
> myszy wyłaczyłem wykrywanie kółka i zwiększyłem bufor, ale to nic nie
> dało. Myszka ps/2, system xp, żadnych wirusów i trojanów na pewno nie
> mam. Ktoś ma jakiś pomysł?

Nie napisales jaka mysz, ani marki ani typu.
Jesli optyk, to choc objawy nieco niestandardowe, to byc moze masz zbyt
ciemna/kolorowa podkladke? Laser zle sie na takich odbija niekiedy.

Choc piszesz sama... podlacz inna i sprawdz czy chodzi, jesli tak - ta
nalezy zwrocic. Albo sprawdz ja u kogos innego moze, jak Ci zal 8zl :).

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl