Dwie karty muzyczne...

Autor: K.A.C.P.E.R <kacpry_at_plusnet.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 14:58:36 MET

Dzień dobry...

mam problem... jak zrobić aby komputer wykrywał dwie karty muzyczne - jedna
zintegrowana a druga PCI. W biosie ustawienia karty mogą być następujące
(Disabled lub Auto). Jeśli nastawię na "auto" komputer wykrywa kartę PCI a
zintegrowaną wyłącza... moja płyta główna to GIGABYTE 81PE1000G 865PE
S/LG... czy można jakoś zaktualizować bios (jeśli tak to jak) lub czy jest
jakaś inna metoda aby dwie karty działały??

pozdrawiam
Łukasz Kacprzak