Direct Memory Acces na BX-ie

Autor: e-gen <k735123WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 14:15:36 MET

Cześć, cześć

nie to że jestem leniwy, ale już opadłem z sił więc piszę do Was rodacy ;)

płyta na BX-ie + Win98se + nowy HDD Samsung 40GB

Po instalacji Windy i wszystkich programów w menedżeże urządzeń przy dysku
miałem włączone DMA, niestety coś mnie podkorciło i ściągnąłem ze strony
Intela "drivery" INF. Po instalce i restarcie system na nowo ykrył kluczowe
elementy płyty jednak od tego momentu nie mogę załączyć DMA :///

Na pewno już to przeszliście, please help bo nie chce mi się reinstalować Windy
(wiem, że "drivery" Intela powinny być wgrane na czystego Windowsa ale
zapomniałem o tym).

Jakiś program, poprawa wpisu do rejestru...na pewno znacie jakiś sposób :))

Bartek