HP, Acer czy Toshiba?

Autor: Iwona_s <iwa42WYTNIJ_at_TOop.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 14:06:26 MET

Witam,
Troche goglowalam, ale jestem laikiem w tej kwestii...
Potrzebuje notebooka do pracy. Moge przeznaczyc ok.4000,-
Chcialabym miec mozliwosc podlaczenia ze stacjonarnym kompem (przekazywanie
danych itp.), nagrywarka DVD, bezprzewodowe lacze z internetem, dobra
zywotnosc baterii, wygodne klawisze.

Przede wszystkim, ktory z tych sprzetow jest godniejszy uwagi i ma mniejsza
awaryjnosc.

Wszystkie po 40GB:
HP Compaq nx9020 PG698ES - 1 rok gwarancji+mozliwosc zakupu gw.na nast.rok
(190,-)
Acer Travel Mate 2303LM - - // - // - // -
Toshiba (nie mam danych) - 2 lata gw. (nie pytalam o przedluzenie
gw.)

--
Pozdrawiam
Iwona