Re: Memtest i nowy RAM.

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 13:48:57 MET

On Wed, 29 Dec 2004 12:30:09 +0100, "metalbeast"
<psychNOSPAM@master.pl> wrote:

>powiedzcie jak to mozliwe ze nowe ramy maja bledy !?
>bez sensu, przeciez chyb sa testowane przed wyjsciem z fabryki

Te tańsze pewnie nie są, po co testować skoro klient przetestuje, a i
tak jeden na 10 pewnie. Inni będa się męczyć i mówić że to i tak
pewnie wina Billa i winblowsa.

BTW, wymieniony moduł wygląda na sprawny.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com