Re: SAMSUNG SATA 80GB transmisja danych

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 13:33:02 MET

Olo wrote:
> Jestem szczesliwym posiadaczem dysku SATA SP0812C,
ja tez :-)
> ale nie wykorzystuje jego
> mozliwosci w 100%.
a ja tak :-) i ty pewnie tez tyle ze nie wiesz o tym ;-)
> W jaki sposob moge ustawic szybkosc transmisji danych na
> 150MB/s. Aktywny tryb to obecnie 133MB/s. Z moim drugim dyskiem nie mialem
> problemow. Ustawilem ATA-133 uzywajac programu hutil.
te temat juz byl walkowany wiele razy m.inn. tu
http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?p=1180905#1180905
lub inne podobne na forum.tweak.pl
a na tym forum niedawno pod tematem:
sata jak rozpoznac w systemieXP?
> Dzisiaj sciagnalem ze strony producenta wersje 1.21, ale niestety SATA nie
> obsluguje.
najnowsza wersja hutil obsluguje SATA pomimo ze na stronie samsunga nic
o tym nie jest napisane ;-)

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660