Re: jaka metoda na naklejke Windows

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 13:14:17 MET

Użytkownik "Piter" <spamtrap@honda.bt.pl> napisał w wiadomości
news:cqtupu$enf$1@korweta.task.gda.pl...
> Podgrzac od spodu suszarka.
> A co do licencji to owszem zakupiles z myszka ale windows
> przypisany jest do plyty glownej. I powinien byc z tym kompem uzywany.
> Chociasz z drugiej strony w przypadku win98 nikt tego nie sprawdzi.

Z praktyki:
1. Zwykle samą żyletką też daje radę oderwać naklejkę - zersztą nawet jak
się troszkę postrzępi to nic się nie stanie - przecież licencja chyba nie
zabronia zmieniać obudowy komputera (nawet XP). Patent z podgrzewaniem jest
lepszy - tak też odlepia się naklejki rejestracyjne z szyb w samochodach.

2. Jeśli chodzi o warunki licencji - to rzeczywiście licencja OEM raczej
zabrania przenoszenia licencji na inne komputery (tak intuicyjnie mi sie
wydaje).

3. Zauważyłem za to, że nawet w Windowsie XP można zmienić płytę główną i
aktywować Windows w Microsoft. Musi tylko upłynąć odpowiedni czas od
ostatniej aktywacji. Na pewno po 1,5 roku już można - sprawdzone na dwóch
komputerach, które praktycznie całe rozbudowałem. Wydaje mi się, że
Microsoft czyści bazy aktywowanego sprzętu po jakimś okresie czasu.

pzodrawiam
jahu