komp <=> tv / jakos / rodzaj polaczenia

Autor: Sławomir Kawała <slwkk_at_alternatywa.net>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 12:30:30 MET

Witam, kupilem kabel svideo + jack => euro, dlugosc 15m .. podlaczylem
to do tv, dziala, ale jakosc obrazu jest kiepska. Cos jak stara starta
kaseta vhs. Szczegolnie denerwujace sa migajace 'paski' na ekranie..
mniejsza z tym. Czy 15m kabel to jest tak duze tlumienie, ze moze byc
przyczyna kiepskiej jakosci obrazu (w sklepie elektronicznym twierdzili,
ze bedzie jakosc ok) ? Mialem wczesniej polaczenie na innym krotszym
kablu: cinch <=> cinch (mam w karcie 2 wyjscia tv i tv tez ma video in -
cinch) + dzwiek na jack <=> costam (nie kojarze co to za wejscia do
dzwieku w tv) .. jakosc byla ok. Myslalem, ze mimo wszystko
polaczenie svideo => euro da jeszcze lepsza jakosc niz cinch <=> cinch
.. Moze to kwestia tylko dlugosci kabla ? Czy to na przejsciu na euro
tak sie traci i lepiej bedzie kupic dluzszy kabel cinch <=> cinch + do
dzwieku ? Dalej, jesli lepiej juz laczyc cinch <=> cinch + jack <=>
jakies_tam_wejscie_w_tv to czy przy dlugosci kabla rzedu 15m beda
odczuwalne duze straty w jakosci obrazu ? Nie bardzo usmiecha mi sie
nosic komputer caly czas ... dzieki za informacje.

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net