karta graficzna i 75Hz to max

Autor: PITmaster <pitmast_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 14:29:07 MET

Witam was.

Nie dawno otrzymałem w pracy monitor SONY Trinitron. Ponieważ jednak obraz
na używanej przeze mnie karcie riva był rozmazany postanowiłem przynieść do
roboty mojego starego radeonka 7500 GigaByte'a, który ma obraz jak żyleta
przy 100Hz.

I tu problem, który się narodził. Nie mogę za nic w świecie ustawić
częstotliwości odświeżania wiekszej niż 75Hz, bez względu na ilość kolorów i
rozdzielczość. Jeżeli w zakładce MONITOR wybiorę wartość powyżej 75 wówczas
monitor pokazuje po prostu 75. Dodam, że monitor to 17" i z rivką dawał
sobie radę, więc na pewno nie są zbyt wysokie wartości dla tego urządzenia.

Poza tym, komp nie resetuje się prawidłowo, tzn. płyta nie startuje
ponownie. Zamiast tego są ostrzegawcze sygnały dźwiękowe. Dopiero wyłączenie
i włączenie pomaga. Komp to firmowy COMPAQ DESKPRO.

Czy ktoś może pomóc?

PITmaster