Re: Audigy 4

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 10:26:11 MET

Heraklit napisał:

> musisz przyznać, że to b. stara konstrukcja i nie wystarcza już
> na dzisiejszy czas (zbyt małe możliwości do obsługi EAX Advenced
> HD, w filmach DVD).

Ale równie dobrze można wytknąć wiele wad najnowszym kartom Audigy.
Nie zapominaj, że to ciągle amatorska masówka, która wielu osobom
też nie wystarcza.

Wszystko zależy od tego co kto potrzebuje. Ja przyłączę się do
stwierdzenia Sebola, że do napędzenia takiego zestawu jaki posiada
Calme, "Live! styknie aż nadto". To bardzo prosty zestawik, więc
inwestowanie w lepszą kartę muzyczną nie ma najmniejszego sensu.
Obie karty oferują zbliżone parametry i ciężko mówić w przypadku
Audigy o jakiejś znacznej zmianie. Czasami warto przeciwstawić się
marketingowej pokusie. :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)