Re: ocena poteznego zestawu

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 13:41:58 MET

rzm napisał:

> AMD Athlon XP 3000+ Barton (FSB 333 MHz)
> czy moze lepiej 64?

IMHO zdecydowanie lepiej A64. Ja bym brał tańszego na socket 754,
bo w czasach gdy ci się ten procek znudzi i tak nie będziesz
rozbudowywał zestawu, tylko kupisz zupełnie nową platformę z nową
płytą, pamięciami, prockiem itd.

> kingstona 512 MB albo to samo tylko x2

Na początek styknie. Ale do potężnego zestawu to warto dać 1 GB.

> Radeon 9600 Pro Sapphire 128 MB DVI+TV (AGP x8) BOX (400/600)

Słabiusio. Myśl o tym, co ci już przedpiścy doradzali.

> NEC DVD+/-RW ND-3500A bulk

Polecam :)

> obudowa

Tutaj nie oszczędzaj. Bierz coś mocnego, stabilnego, dużego.
Z tanich całkiem niezłe będą niektóre modele Modecoma. Drożej:
Chieftec, Antec, Thermaltake, Lian-Li itp.

> kompletnie nie mam rozeznania co do wiatraka

Pentagram

P.S.
Nie wkurzaj się na tych, którzy nabijają się z tego "potężnego"
zestawu. Mają rację. Ja też parsknąłem śmiechem :) To co wymyśliłeś,
to taki zwykły supermarketowiec prawie...

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/