Re: LCD i Geforce2mx 32mb

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 12:01:37 MET

Kot wrote:

> chce sobie kupic Samsunga 710n
> ale tak sie zastanawiam czy to dobry wybor bo w kompie mam grafike
> Geforce2mx 32mb czyli dosyc stara :P

Monitor ma D-Sub więc pójść na pewno pójdzie.. Niestety jakość obrazu
bedzie prawdopodobnie dramtycznie kiepska - taką miałem na moim GF 2MX,
i to nie jakimś "noname" tylko Leadteka.

> no ale lepsza mi nie potrzebna
> bo nie jestem graczem a kompa uzywam praktycznie wylacznie do programowania
> ..... czy obraz bedzie ok ? :-)

Ja też nie jestem zapalonym graczem, ale nie jestem również daltonistą -
różnica w kolorach (przejścia, nasycenie) i ostrości obrazu po zmianie
na nieco "lepsiejszą" kartę typu firmową GF FX 5600 była widoczna "gołym
okiem". I to na zwykłym analogowym złączu - na DVI będzie jeszcze
lepiej, szczególnie w przypadku tak taniego monitorka.
Zakładam też że jako programista nie jeteś przy okazji "masochistą" ;-)
Na twoim miejscu naprawdę zainwestowałbym te parę groszy w nawet niezbyt
"wypasioną" ale w miarę firmową grafę z DVI Wtedy naprawdę dobrze
wykorzystasz kasę wydaną na monitorek - a i oczy będą wdzięczne ;-)

> Pozdrawiam

Pozdrawiam