Re: Dziwna sprawa z płytą główna ECS

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 11:03:35 MET

> Witam!
> Zaktualizowałeś o jeden raz za dużo. BIOS padł i teraz trzeba do
> serwisu, gdzie mają programator.

nie trzeba, miałem to samo dwa tygodnie temu z tą samą płytą.
Musisz jeszce raz zaktualizować i o jedną wersje BIOSu w tył.
Jeśli nie wiesz jak zacytuję ci to co wcześniej napisałem:

"
Ja miałem to samo na ECSie ostatnio, przeflaszowałem, uruchomiłem. OK.
Na drugi dzień włączam a on ok 2 sekundy później się wyłącza.

Ja to zrobiłem tak, że wykołowałem go troche.
Spróbuj NIPOZWOLIĆ mu się wyłączyć, i przeprogramuj Flash.

weź igłę poprostu i wepnij się do przewodu uruchamiającego zasilacz.
Bodajże jest to zielony.( ale sprawdz)
Za każdym razem gdy jest zmasowany to zasilacz chodzi.(masa to czarny
kabelek albo obudowa)

Ja miałem tak, że jak go na sztywno załączyłem, to na początku nic, ani
pip ani obrazu.
Musiałem mu jedną kość pamięci wyjąć ( czemu tak było, to chyba nawetr
Pan Bóg nie wie)

Aha i odepnij dysk, szkoda go włączać i wyłączać 10 razy.
"