Re: Abit BX133-Raid

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 10:51:13 MET

Dnia Fri, 03 Dec 2004 09:29:40 +0100, Rysiek napisał(a):

> Gdy dysk jest podpięty pod HTP to gdzie w biosie jest informacja jaka
> jest jego wielkość.

W biosie :-) ale w biosie kontrolera HPT. Jego ekran pokazuje sie po
wszystkich informacjach serwowanych przez bios plyty. Wchodzi sie do niego
przy pomocy stosownej kombinacji klawiszy (nie pamietam jakiej, ale
wyswietla sie gdzies na ekranie biosu HPT).

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]