[szybkie pytanko] GeForce 6800 Ultra AGP vs Radeon X800 XT PCI-X

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 10:13:32 MET

Mam szybkie pytanko do namiętnych graczy. Czy podczas grania odczuje się
widoczną różnicę między GeForcem 6800 Ultra AGP a Radeonem X800 XT
PCI-X? Najlepiej pewnie byłoby kupić GeForce'a na PCI-X, ale w nigdzie
nie mogę takiego dostać. Na korzyść GeForce'a przemawiają głównie lepsze
benchmarki i obsługa SmartShader 3.0 cokolwiek by to miało znaczyć.
Domyślam się, że skoro wyprodokowano wersję na AGP to pewnie i tak
działa nieźle, ale wolałbym już kupić płytę główną z PCI-X, a raczej
chyba się nie spotyka takich coby miały i PCI-X i AGP.
Wykresy wydajności GeForce'a i Radeona już oglądałem na Internecie, ale
chciałbym jeszcze zasięgnąć opini praktyków.

RJ

--
Celeron 700, 256MB DIMM, RIVA TNT Vanta, RTL8139, karton po bananach