Re: Nagrywarka nie czyta tego co nagrala

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 09:04:16 MET

Rafal Jankowski wrote:

> Hmmm, nie wypalałem od wczoraj żadnej płytki, ale jestem prawie pewien,
> że w poprzednich przypadkach próbowałem wielokrotnie wysuwać tackę.

Odpowiem sam sobie. Chyba obaj mieliśmy trochę racji, tzn. nagrałem
teraz płytę, wysunęła się tacka, wsunąłem ją z powrotem, płytka się nie
czyta, wysunąłem ją i wsunąłem ponownie - czyta. Trudno mi teraz
powiedzieć, czy jednokrotne powtórzenie operacji wysunięcia i wsunięcia
  tacki jest zwasze wystarczające, wydaje mi się że nie, ale nie jestem
już tego pewien.