Re: resetowanie sie kompa i zwisy windowsów moze procek przegrzany?

Autor: Akanid <akanid_at_niespamuj.poczta.fm>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 00:32:24 MET

Sander napisał(a):

> A zasilacz jaki masz ?

zwykla taniocha za 65zl. sprawdzony w sklepie bo tez myslalem ze to jego
wina. ale nie. nawet napiecia ma jak trzeba (zmiezone multimetrem) a juz
zalozylem kiedys na grup[ie temat ze mam za niskie napiecia chyba. takze
zasilacz odpada bujal sie na lepszym sprzecie od mojego 2 dni w 3dMarku
2003 i nawet nie pisnal w tym czasie a komputer testowy jak zloto chodzil.

pozdro
akanid