Re: Meka z Arctic silver 5

Autor: Piotr <p.nsp.nt_at_op.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 23:21:03 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Ponowiłeś ? A poprzednią usunołeś ? Ile tej pasty dałeś ?

Juz za pierwszym razem nie powinno rosnac, co?
 Producent zapewnia, ze ma spasc temperatura, gdy sie pasta "ulozy".
Ja nie robie tego pierwszy raz i nie jestem idiota, oczywiscie, ze usunalem
i odtluscilem, spirytus lub aceton.
Paste klade zgodnie z instrukcja sciagnieta z strony producenta (to z
rozpaczy), tam jest by po odtluszczeniu nalozyc cieniutka warstwe na rdzen
(mam bartona 2500) i troche posmarowac spod radiatora i tak roboie i mysle,
ze to robie dobrze... Ale tylko mysle.
pozdrawiam
Piotr