Re: dzielenie skanera usb miedzy pc a laptopem

Autor: tomekn <tomekn_at_nospamMMmpoczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:41:44 MET

Użytkownik "Goomy" <goomy@interia.pl> napisał w wiadomości
news:coo1je$qfc$1@pila.pil.vectranet.pl...

> ?
>>
> Tak są Huby usb , 2 , 4 portowe

jak to działa ?
skaner-----(hub)
                          \---------laptop
czyli np hub czteroportowy ma jedno wejscie do ktorego podlaczam skaner i 4
wyjscia i do tych wyjsc podlaczam np cztery odbirniki w senscie komputerów??
Czy odwrotnie , do wejscia huba podlaczam wyjscie usb z kompa i robi mi sie
rozgaleziacz na 4 urzadzenia z jednego portu?

pozdr
tomekn