Re: Czy rzeczywiscie LCDki są lepsze od CRT?

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:39:04 MET

Piter wrote:
> nieporównywalnie lepszą ostrością ?? Jaja se robisz ?? Dlaczego projektanci
> CAD nie stosują LCD ?? Bo do dupy kreski wychodzą.
> Lepszą geometrię?? taaaaa, zamień starego, okrągłego, 60 Hz na płaskiego
> ponad 100 Hz CRT a zobaczysz co to ostrość, geometria i wtedy zobacz czy
> miga

O idealnej geometrii CRT nie slyszano. O idealnej ostrosci tez.
Natomiast w rozdzielczosci natywnej panelu wynikaja one niejako z jego
budowy... I 100Hz to nie jest duzo. Jak sie pracuje ciagle przy CRT -
ok. Ale po tygodniu pracy na LCD, kiedy usiade na chwile przy calkiem
solidnych CRT, to po czestotliwosci drzenia odrozniam, czy jest 85,100
czy 120Hz. Znajomi dziwnie na mnie patrza, bo ja nie dotykajac kompa
mowie im - podnies sobie czestotliwosc bo masz troche malo... LCD daleko
do idealnego monitora. Ale w kwestii ergonomii moim zdaniem jest
swietny. No i poboru energii ;-) a to czesto istotny argument.

WL