prosba o ocene modernizacji komputera

Autor: andrzej <andrzej_i_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 23:21:29 MET

witam

sprzet oraz ceny pochodza ze sklepu www.proline.pl, oczywiscie mozna kupic
taniej. prosze o uwagi dotyczace proponowanych przeze mnie czesci

mobo - Asus A7N8X nForce2-S Dual Channel - 289 zl
        i tutaj sie waham pomiedzy jeszcze
 Asus A7V8X-X KT400 AGPx8 USB2 audio6ch - 185 zl
za ta druga plyta przemawia glownie cena
procesor - sempron 2200+ - 169 zl
ram 256 ddr 3200 - 136 zl
grafika - Sapphire R9250 128MB 64 1024-RC26-02-SA 205 zl
obudowa - Chieftec DG-01B-D-U Black - niestety nie wiem jaki jest w niej
zasilacz, podobno jakis robiony przec chiefteca :) - 279 zl
lub tez kupie jakas uzywana obudowe a do niej nowy zasilacz z angela.pl za
169 zl

calos zamyka sie kwota 1078 zl w wersji z drozsza plyta glowna
maksymalnie moge wydac okolo 1100 zl.
komputer ma glownie sluzyc do typowego klepania tekstow, od czasu do czasu
filmik, niewymagajace gry no i oczywiscie internet.
generalnie wole sprzet lepszej jakosci a minimalnie slabszy, stad asus,
chieftec i szafirek zamiast radeona se czy okrojonego geforca

czekam na komentarze i z gory dziekuje za poswiecony czas

pozdrawiam

andrzej