ups, bo kiepska siec...

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 21:20:26 MET

Witam!

Problem dotyczy zaklocen w sieci elektro, bo objawia sie to drzeniem obrazu na
monitorze. Po wlaczeniu pralki, lodowki skacze przez 10 sekund i albo
przestanie, albo skacze w nieskonczonosc.

Pomyslalem, ze lepiej kupic jakiegos UPSa co by te wachania (zaklocenie),
whatever (nie jestem elektrykiem) zlikwidowac.

Teraz pytanie. Jaki :) Nie zalezy mi na czasie podtrzymania tylko na
zlikwidowaniu zaklocen. Cena tez do powiedzmy 400 PLN.

- Czy wszystkie obecnie sprzedawane modele sprawdza sie ?

- Jakiej mocy minimum wybrac dla P4 2.8, 1 GB RAM, 2 dyski, 3 napedy optyczne,
Radeon 9100. Zasilacz Chieftec 360