Re: Czy rzeczywiscie LCDki są lepsze od CRT?

Autor: F.M.T <fmt_at_blabla.com>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 20:24:20 MET

"Kuba P." <cubanan.BEZTEGO@go2.pl> wrote in message
news:conmdf$t7f$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Ostanio noszę się z zamiarem kupna LCDka 17". Teraz mam co prawda tez 17ke
> (CTX EX710F) ale CRT. Argumentem jest fakt że ostatnio spędzam przed
> minitorem duzo czasu ( nawet 8h dziennie ) i moje biedne oczy mówią dość.
> Chciałbym usłyszeć opinie osób które wymieniły CTRka na LCD.

W pracy mam dwie 19" Dell (Sony Trinitron), przychodzac do domu i siadajac
przed Viewsonic VP107B odczuwam naprawde wyrazna ulge.
Pracuje sie po prostu jak z kartka papieru, oczy sie nie mecza, nawet moja
zona zauwazyla ze nie miewam juz przekrwionych oczu po 16 godzinach przed
monitorem.
Mysle ze inwestycja w dobry monitor TFT to nie wyrzucone pieniadze. W koncu
w gre wchodzi wzrok. To oczywiscie moje prywatne zdanie.

FMT