Re: Problem z Audio!!(Pomocy)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 20:22:10 MET

W dniu Thu, 2 Dec 2004 16:50:46 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
Adramelech pozwoliła sobie popełnić co następuje:

Niekoniecznie. Czasami np. do BWF MP2 @48kHz

>ale o jakość zgrywania. Płyty audio nie mają takiej korekcji błędów, jak
>płyty Data. Inne programy, nie posiadające trybu Secure zgrywają dane jak
>leci, w trybie Burst. Bez sprawdzania poprawności odczytanych danych. Przy
>nowych płytach błędów raczej nie będzie, ale przy starszych płytach mogą
>pojawić się trzaski. Przy EAC w trybie Secure(bez C2!) ryzyko wystąpienia
>błędów jest znikome.

OK. Może faktycznie do starych płyt EAC jest "skuteczniejszy". Ale nie
oznacza to, że jest "w ogóle lepszy".

>EAC jest Card Ware;)

A do komercyjnych zastosowań nie wiadomo. Dziękuję, wolę dB. :-)

--
\------------------------/ I  WON'T  NOT  USE  NO DOUBLE NEGATIVES(Bart
| http://epsilon.eu.org/ |