Re: Co myślicie o tym zestawie ??

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 18:09:06 MET

> Moge byc stabilniejsze w momencie przetaktowania, maja - moga miec -
> nizsze timingi.
To nie zależy od producenta modułu pamięci a samych kości. Gwarancja - to
jedna z podstawowych rzeczy co odróżnia pamięci no i większa pewność że nie
trafisz bubla w przypadku markowych choć tu można dyskutować. Dla mnie to
nie ma wielkiej różnicy, kupiłem kingstona bo dostałem o 5 zł droższe od
każdego 256 MB więc tyle to dopłaciłem, ale zawsze jechałem na "bez
firmówych"

> Sa:) Np. obudowy Chiefteca, Antec itp. Zawsze mozna kupic sama bude i
> oddzielnie zasilacz.
tylko te ceny:(