Re: Total commander

Autor: Tomasz 'motto' Motyliński <motto77_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 17:19:44 MET

Dnia Thu, 02 Dec 2004 11:11:22 +0100, devil napisał(a):

> Nir wiem czy to odpowiednia grupa, ale mam pytanie odnosnie programu
> Total Commander. Chce go zainstalowac na komputerach w firmie, gzie jak
> wiadomo wymagany jest legalny soft.

A w domu nie? Hihihihi Typowa mentalność polaka...

> W związku z tym mam pytanie czy moge go zainstalowac, bo slyszalem rozne opinie na ten temat, a bardzo by mi
> sie przydal w parcy, moze byc nawet bez craka, z tym smiesznym testem na
> inteligencje, ktory sie pojawia przy odpaleniu.

Przecztaj dokładnie licencje programu i będziesz wiedział. Z tego co
pamiętam, to możesz go legalnie bez zapłaty używać 30 dni (czy to w domu,
czy w firmie).

--
Tomasz 'motto' Motyliński [JID: motto77@jabber.wp.pl GG: 384683]
Linux Registered User: 356623