Re: Jaka grupa ?

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 17:18:19 MET

teddy wrote:

> Znaczy sie korzystasz tylko ze skomplikowanych programow???
> ROTFL :)))
> ALbo cos zle napisales albo masz sie za takie nie wiadomo co.
> Tez Excela nie uzywam bo nie mam po co, ale to wcale nie jest prosty
> program.

Sorry napisałem zbyt dwóznacznie: nigdy nie korzystałem z pomocy
wymienionych grup dyskusyjnych (a nie programów), gdyż programy pakietu
office są zbyt proste (przynajmniej dla mnie) by sobie z nimi i przy pomocy
googów nie poradzić.

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org