Radeon i "obdrapane" tekstury

Autor: Publicon <publicon_at_usun.to.pf.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 16:18:27 MET

Witam,

Jest sobie karta Radeon 9200 (Sapphire)... i niestety partie tekstur w
"ciemnych pomieszczeniach" wyglądają KOSZMARNIE: duże, kanciaste kwadraty,
żadnych łagodnych przejść tonalnych, dymy rysują się widocznymi pasmami (jak
na izotermy na mapie pogody). Aż się patrzeć nie chce. A wszystkie efekty w
grze na maxa, sterowniki na max. wydajność, najnowsze CATALYSTY... Ktoś
zasugerował, aby wyłączyć kompresję z-bufora, ale moje próby z ATI Tray
Tools niczego nie zmieniły. Czy miał rację i co tu jeszcze można zrobić ?
Aha, dałbym palec, że jak miałem GeForce'a, to wyglądało to tak samo
kiepsko.

Będę WAM wdzięczny za jakiekolwiek sugestie,

Publicon