Re: LG F700P - skopana geometria? Serwis?

Autor: Piotrek <pdelw_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 15:16:58 MET

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa@wp.pl> napisał:
> O buczenie i rogi powalczylbym, pompowanie obrazu nie jest typowe, rogi
> tez, ale usmiech zna chyba kazdy (mozna znalezc sztuke z mnieszym lub
> wiekszym) - w ogole jak mozna kupowac monitor bez wczesniejszego
> sprawdzenia obrazu?

Jezeli kupujesz w hurtowni na firme pierwszy egzemplarz, to raczej nie mozna
sprawdzac czy jest dobry czy nie.. Jutro jade do serwisu z hurtowni i tam
zobacze, czy go przyjma czy nie.. Jesli tak, to w tym momencie mam mozliwosc
wymiany na ten sam model, ale inny egzemplarz i sprawdzenie w serwisie na
miejscu czy wystepuja te same wady...