Re: brak dysku rozruchowego

Autor: WT <jk1276_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 14:24:37 MET

Wszystkich bad sectorow ani programami ani formatowaniem nie udalo mi sie
pozbyc.
Pomoglo jednak usuniecie partycji na ktorej byly "bad sectory".

Mam jeszcze jedno pytanie: mam w jednym komputerze na plycie procesor
celeron 333A a w
drugim procesor celeron 300. Oba wsuwaja sie tak pionowo w
zlacze. Czy mozna bez ryzyka zamienic te
procesory w komputerach? Jesli tak to czy bedzie potrzebna reinstalacja
windows aby byc pewnym, ze beda chodzic idealnie?