Re: Audigy LS Problem

Autor: Czaszek <czaszek_at_NOSPAMtenbit.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 13:46:14 MET

> to jest oem wiec dostalem tylko sterwoniki, bez oprogramowania :( i
> niebardzo wiem co mam teraz z tym zrobic

EE poszperaj na płytce, na pewno masz tam orogramowanie, ja kupiłem taką
karte rok temu, dostałem płytke i jest tam aplikacja, jak Ci sie nie uda to
ściągnij sobie KX drivers, są o wiele lepsze. Ja na nich niestety nie siedze
bo powodowały że mój głośnik środkowy gral zawsze a nie tak jak na sterach
od SB tylko dialogi ( przy filmach z AC3)

--
Czaszek