Re: Częstotliwość pamięci

Autor: Olo <maciej774_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 13:24:00 MET

> Teraz doczytalem, ze masz Semprona 2500+ czyli mnoznik 10,5 ja mam
> wprawdzie Semprona 2200+ ale przy tym napieciu chodzi na taktowaniu
> rzeczywistym 2300Mhz a u Ciebie jest tylko 2100Mhz. Wedlug mnie mozna
> zmniejszyc o te 0,5V - oczywiscie testuj caly czas Prime'em.

Wlasnie w tym problem. Jak podniose napiecie do 1.7 to w prmie wyskakuje mi
error juz na samym poczatku. Przy napieciu standardowym, czyli 1.6 Windows
nie statruje wogole. Dopiero przy 1.8 wszystko chodzi jak powinno.
Z podnoszniem napiecia tez mam pewne ograniczenia, poniewaz moge podnies o
okreslone wartosci procentowe tj. +6%, +12% itd.
Wiem, ze 1.8 to duzo ale ---->
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/plyty_pod_Semprona/podkrecanie.html

Mam taka sama plyte, procesor i Abita NF7...