tuner TV do DIVX

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 13:13:29 MET

Czesc,

przymierzam sie do rozpoczecia przygody z ogladanie filmo dvd/divx na
ekranie Tv. Mam pytanie dotyczace tunerow TV z wyjscie video.

Czy moge potraktowac to wyjscie tv, tak jak w karcie graficznej z
tv-out? Chodzi mi generalnie o to, czy odpalajac divx playera, moge
pozniej wyswietlanie przerzucic z ekrantu monitora (karta graficzna)
na ekran telewizora (karta tunera tv)? Za takim rozwiazanie przemawia
jeszcze fakt, ze bedzie jeszcze mozna oglada programy TV na ekranie
monitora.

Czy da sie to wszystko tak poukladac? Obecnie komp nie jest wyposazony
w karte graficzna z tvout, ani karte tunera tv.

Bylbym "wdzieczny" za pomoc

pozdrowienia

Pepto

--