Re: Pendrive iVogue

Autor: si <nospan_at_nonet.no>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 13:08:00 MET

Użytkownik "Aga" <netaga@op.pl> napisał w wiadomości
news:col82j$kia$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Padł mi pendrive Ivoque. System go wykrywa, można odczytać dane ( nie
> wszystkie) a przy próbie zapisu wywala błąd i odłącza urządzenie. Format
nie
> pomaga - system krzyczy ze formatowanie nieudane.
>
> Kupilam go niedawno. Mam paragon ze sklepu. Iść walczyć ze sprzedwacą??
>
> Może znacie strone producenta bo nie mogę znaleźć

Mam ten sam problem, tyle że u mnie pendrive zachowuje się zupełnie
nieprzewidywalnie. Czasem można swobodnie kopiować tam i z powrotem,
odłączać, przyłącząć i nic się nie dzieje. Ale jak 'piórko' ma gorszy dzień
to nic się nie da zrobić, znika z systemu od tak, rozsypuje drzewo
katalogów, wywala się CRC, tragedia.
Dzisiaj najpierw pytałem w pomocy technicznej Vobisu (nic szczególnego się
nie dowiedziałem), potem zadzwoniłem do skelpu gdzie kupiłem.
Powiedzili, żebym do serwisu przywiózł. Tak zrobię.

Pozdrawiam
si

P.S. Na marginesie dodam, że już kilka postów na temat tych pendriwów było.
Są bardzo awaryjne. A mogłem kupić Kingstone'a....