Audigy LS Problem

Autor: Stavros <jnagorka_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 11:18:27 MET

Mam nastepujacy proble. Kupilem sobie Audigy LS i chcialem pod ten sprzet
podlaczyc 4 glosniki. Kiedys mialem SB Live i tam nie bylo z tym problemu.
Natomiast z ta karta nie bardzo moge cokolwiek zrobic, poniewaz dostalem do
niej tylko plytke ze sterownikami, niestety nie ma tam zadnego
oprogramowania umozliwiajacego obsuge wiecej niz dwoch glosnikow. Ustawienia
4 glosnikow w panelu sterowania niestety na nic sie niezdalo . . . .
sciagnalem juz cala plytke z oprogramowaniem do Audigy, ale niesteetety ono
nie widzi mojego LS-a jako Audigy wiec instalacja sie niepowiodla....
niemoglem niestety znalezc odpowiedniego oprogramowania pod ta karet . . .
Moze ktos ma jakis pomysl jak rozwiazac ten proble...

z gory wielkie dzieki