Re: Skype a karta dŸwiękowa

Autor: wywalto <ter_haar(wywalto)_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 09:18:53 MET

>Sporo postów na ten temat czytałem na różych grupach,
>i nie pamiętam aby ktoś rozwiązał ten problem tj. Skype vs. Win98.

Hmm. Mam 98se. Wczoraj zainstalowałem Skype, ale to może temu, że nie
czytałem, że się nie da? ;) I nawet można do mnie zadzwonić i pogadać,
czy w drugą strone to nie wiem, bo nie mam mikrofonu pod ręką.
Jakby to pomogło - dzwiękówka to soundstorm na abit nf7s, jakie
sterowniki to już nie pomne. Jakieś średnio stare ;)
pozdrawiam.
Jacek Kłapacz.