Płyta główna i SDRAM?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 08:23:26 MET

Witam, jaką polecicie mi niedrogą płytę główną (najlepiej kupię używaną na
allegro) dla procesorów Pentium 4 lub
Celeron przy czestotliwości około 2GHz i aby ta płyta główna obsługiwała
jeżeli to możliwe pamięc SDRAM bo na tym mi zależy? Kiedys miałem w
ulubionych taką bardzo dobrą stronkę chyba czeską gdzie były opisy i
parametry wszystkich płyt głównych jakie wyszły, nie orientyje sie ktos jaki
był adres tej strony, lub jakiejś innej gdzie mogę przeczytać o parametrach
poszczególnych płyt?
BTW google moim przyjacielem to ja wiem, o stronkę pytam tylko przy okazji
:]

--
Pozdrawiam Wilczek