Problem przed zakupem notebooka

Autor: MaG <tydus_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 01:51:55 MET

Witam

Zamierzam zakupic notebooka majac na ten cel przeznaczone 8 tys.zl. Jak na
razie wybralem 4 opcje:
1) ARISTO Prestige 700
http://www.aristo.pl/karta.php?id=87&idp=11
2) ACER TravelMate 8002 LCi, badz 8003 LMi
http://www.acer.pl/acereuro/page9.do?dau34.oid=4755&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=13&ctx1=PL&crc=162443408
3) ASUS M6800N
http://www.aristo.pl/karta.php?id=69&idp=10
4) IBM ThinkPad T42
http://www5.pc.ibm.com/cr/products.nsf/$wwwpartnumlookup/_UC2FWxx?opendocument

Wymagania jakie mam co do notebooka to przede wszystkim duza rozdzielczosc
(wszystkie to maja za wyjatkiem ThinkPada) i mala waga (wszystkie, oprocz
lekkiego ThinkPada, waza ok. 3kg). Uzywac go bede przede wszystkim do pracy
(programowanie) i noszenia w plecaku.

I moje prosba jest taka. Czy moglby ktos powiedziec mi moze cos o powyzszych
modelach? Jak one maja sie do siebie? A wrecz zapytam sie wprost: ktory z
nich wybrac? a moze jakis inny?

pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Marcin