Re: Drukarka iglowa i glowica

Autor: Maciek Bartnik <mbartnik_at_bezspamu.polbox.com>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 00:03:54 MET

Dnia 2004-12-01 23:04, Użytkownik RG napisał:
> czesc, mam Epsona LQ-850 i z jej glowicy jakby nie wystaja dwie igly, co daje
> ze na srodku literek nie drukuje nic, czy da sie to jakos poprawic, czy trzeba
> kupic nowa glowice?
Są (były) firmy zajmujące się kompleksowymi naprawami drukarek igłowych.
Jeszcze parę lat temu, gdy drukarki igłowe kosztowały sporo, a dostęp do
części był marny, wykonywano remonty głowic, które polegały na wymianie
uszkodzonych elementów, np. igieł. Obecnie pewnie się to nie opłaca i
musiałbyś poszukać nowej głowicy. Ze względu na wiek drukarki możesz
mieć z tym problem i cena będzie pewnie zabójcza, np:

http://www.compoutlet.com/cso/product.asp?dept_id=775&sku=04XF416100000XXXXX

tylko 154 funty :-)
Tak więc szukaj sprawnej głowicy z uszkodzonej drukarki, albo magika,
który naprawi Ci starą, bo nowej po prostu nie opłaca się kupować.

--
Pozdrawiam
Maciek  / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /