Re: IBM thinkpad i supervisor pass.

Autor: Marcin Ozdzinski <mozdzins_at_ZAMIEN.MINUS.NA.PLUS.MINUSnet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 22:34:26 MET

> Wlasnie wydaje mi sie ze to nie tylko sprawa hasla, bo na oryginalnym
> dysku
> laptop pisze "fixed disk error" a gdy wlozylem moj dysk to nic nie
> napisal,
> ale dysk nie byl widoczny w systemie potem

Z tego wynika że supervisor password jest potrzebny żeby umozliwić biosowi
rozpoznanie nowego dysku, bez niego laptop jest ułomny inaczej.
Natomiast zahasłowany dysk nie ruszy ani w tym ani w innym laptopie (chyba
że
znasz to hasło na dysk wtedy włóż do innego laptopa i zdejmij z poziomu
biosu)
bo w biosie zostało to hasło (dysku) wyczyszczone.