Re: gwarancja na pamiec

Autor: <karolgt_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 22:16:39 MET

On Tue, 30 Nov 2004 09:31:59 +0100, Darek wrote:

> Na bank jest pamięć z Action. www.action.pl tam znajdziesz adres. Proponuje
> udać się na serwis i podać tylko nazwę firmy z której niby jesteś (z której
> kupiłeś pamięć). Dostaniesz dokument na podstawie którego będziesz mógł
> odebrać pamięć w ustalonym przez nich terminie.

napisalem maila do tej firmy i poki co nie odpisuja nic, a nie chce mi sie
jechac dosc spory kawalek drogi (druga strona Krakowa) jesli mam nic nie
zalatwic.

ma ktos moze jakies inne pomysly na odzyskanie sprawnej pamieci?
hmm..moze jak uzyskac kontakt do wlasciciela tej (nie istniejacej) juz
firmy?

p.s moze federacja konsumenta cos pomoze?