Re: monitor medion

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 21:34:44 MET

> polki.Cena jakosc sa niezwykle wywazone tzn w danej chwili tanie o niezlej
> jakosci.Niemcy maja do Mediona zaufanie.

Potwierdzam.
    Miałem takiego mediona 19", przez 3 miesiące, sprzedałem za 350 pln
(nawet nieźle). Klient też zadowolony. Tym bardziej że był to "leżak
magazynowy". Po rozkręceniu, naprawdę był czyściutki, jak nowy - potrafię
odróżnić. Kineskop miał tendencję do zmiany odcieni. Ja tego nie zauważyłem,
ale kupiec pracuje na MACu, dużo grafiki robi. Widział że są przebarwienia,
ale określił je jako "dopuszczalne". Po kolejnych 3 miesiącach stwierdził że
jest zdziwiony że monitor nieznanej bliżej mu firmy ma parametry "całkiem
spoko", i jest zadowolony. Ja też nie narzekałem. Weź pod uwagę że za max. 2
lata presiądziesz się na LCD :)
Teraz pracuję na Belinea 19" - nie widzę znaczącej różnicy, ale ten jest
starszy i używany.

Pozdrrr... Reksio