Re: krem do procka

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 18:13:23 MET

Zobaczcie, co napisał(a) Sander w poście
news:col1fc.3ms.9@Hobby.od.18.lat !!!
> Jaki ? Jeżeli to P150 to zamontuj go bez pasty, i sprawdź czy jego
> temp. (najlepiej podczas obciążenia) nie przekracza jego max.
> czyli 70°C.

Nie ma się chyba czym przejmować... 200 MHz chodzi bez pasty już kilka lat,
a teraz ten sam wentyl na C400 założyłem i jest spoxik - zimniutki

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***