Re: a moze jednak intel?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 17:04:35 MET

Dnia Tue, 30 Nov 2004 18:51:15 +0100, ambro [wawa] napisał(a):

> co wybrac. Przeczytalem duzo materialow na temat rozwoju Athlonow 64 i
> jednak stwierdzam, ze nie jest to dobre wyjscie pod wzgledem pozniejszej
> rozbudowy, poniewaz amd planuje ciagle zmiany. I nie wiadomo kiedy dojdzie
> do rozwiazania obecnego balaganu w procesorach i socketach amd. Do tego

A jak myslisz jak dlugo Intel bedzie ciaganal za uszy P4? Ten procek w
takiej lub innej postaci jest juz raczej skazany. Za rok wiec znowu zadasz
sobie pytanie czy wrzucic na plyte wychodzacy z produkcji prcek 0.6Ghz
szybszy czy bulic kase na cos zupelnie innego.

Poczekaj jeszcze chcwile i sie wyjasni.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]