Re: znowu wiatrak na grafie rzęzi!!!!!!!

Autor: Zorro <zorro__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 16:19:29 MET

"mac" <gta100@wp.pl> wrote in news:cocp4j$i65$1@news.onet.pl:

> No wlaśnie jakiś miech temu puścilem kropelke oleju do machin
> precyzyjnych i sie uspokoil a dzisiaj znowu przy wlączeniu kompa dal
> znac o sobie. Karta to leadtek GF winfast FX5500 128 MB. Co waszym
> zdaniem mam z tym robic dalej. Karta jest na gwarancji.

A ja sobie poradziem tak ze kiedys przypadkowo kupilem smar silikonowy w
sklepie rowerowym. Odporny na wysokie temperatury w plastikowej tubce. Mam
Radka 9100 i co miesi?c wentylek zaczynal wycie. Zapodalem mu troszeczke
tej pasty na "o?ke" i od tej pory ju? 3 miechy spokoj. Moze cos takiego
pomoze.

Pozdrawiam