Re: cichy pecet.

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 14:44:22 MET

katarynka wrote:
> ciekawi mnie tez fakt, ze w tym dellu jest bezglosny wiatraczek w zasilaczu.
> jaki kupic zasilacz, ktory bylby jak najmniej slyszalny i mozliwie tani?
tani i cichy to raczej nie jest mozliwe ;-) musisz poczytac rozne testy
zasilaczy przeanalizowac je pod katem ciszy i wybrac odpowiedni.
> zaznaczam, ze caly zestaw, jaki chce sobie zlozyc bedzie sluzyl wylacznie do
> internetu i ogladania filmow- nie potrzebuje mocnej grafiki (moze byc
> zintegrowana na plycie nawet), wystarczy mi 512 ramu...
grafike wez z pasywnym chlodzeniem widzialem takiego radka 9550
> do swojego nowego kompa kupilem juz dysk twardy. barracuda 80 gb, st380011A.
> czy to dobry model, jezeli chodzi o glosnosc dzialania?
ten dysk troche sie grzeje co skomplikuje troche sprawe bo trzeba
dodatkowy wentylator ktory bedzie szumial ;-)
> no i to tyle. dysk, zasilacz i wiatrak na procesorze- tylko te trzy rzeczy
> beda u mnie halasowac...
chyba jednym z najcichszych i wydajnych coolerow na procesor jest
zalaman CNPS7000B-Cu ale nie jest tani ok 200zl
dodatkowo umiesc jeden cichy wentylator ktory bedzie wyciagal cieple
powietrze z obudowy np. zalman ZM-F1 puszczony na 5.5V

--
Pozdrawiam
Maciek M.